יום גיבוש וכיף למגזר החרדי

מערכת שורש  ד תשרי, תשפ  10/3/2019

יום הגיבוש למגזר החרדי הוא יום חשוב מאוד, מעבר לעבודתם היום יומית נהנים החרדים מימי כיף עם שאר העובדים והיכרותם לעומק
.......................

יום גיבוש וכיף למגזר החרדי
בשנים האחרונות אנו רואים את עלייה גבוהה בתחום התעסוקה במגזר החרדי. יותר חרדים גברים ונשים יוצאים לעבוד על מנת לפרנס את הבית והמשפחה. במהלך עבודתם נהנים החרדים מימי גיבוש וכיף מטעם העבודה ומהטבות שונות אשר מקנה להם העבודה.

חשיבות יום גיבוש למגזר החרדי
יום הגיבוש למגזר החרדי הוא יום חשוב מאוד, מעבר לעבודתם היום יומית נהנים החרדים מימי כיף עם שאר העובדים והיכרותם לעמוק. יום הגיבוש והכיף לא רק מפנק את העובדים בפעילות כייפית אלא גם מגבש בין עובדים שונים, וכך למעשה מכיר העובד החרדי עוד עובדים שטרם ראה אותם. ימי הגיבוש מחזקים את יצירת הקשרים בין העובדים השונים לבין הארגון וכן בין העובדים לבין עצמם, יוצרים אווירה חיובית ונינוחה וחשובים מאוד למוטיבציה של העובד בחברה הן מבחינת תפוקה והן מבחינה חברתית ואישית.

רעיונות לימי גיבוש במגזר החרדי
באמצעות ימי גיבוש וכיף לעובדים ניתן להעניק לעובדים חוויה כיפית ומהנה וכן לחזק את הקשרים עם עובדים אחרים שטרם הכירו או דיברו איתם. ימי גיבוש וכיף לעובדים כוללים:
סיורים לאתרי מורשת ואתרים היסטוריים - באמצעות ימי גיבוש וכיף לעובדים לאתרי מורשת ואתרים היסטוריים ניתן לבקר במקומות היסטוריים שונים שחשובים למגזר החרדי. אתרים כגון: צפת, הכותל המערבי, מצדה, בית שאן ועוד הן חלק מהמקומות ההיסטוריים שהמגזר החרדי אוהב לטייל בהם.
סיורי אוכל בשווקים כשרים בד"צ - סיורי אוכל בשווקים כשרים הם תמיד דרך נהדרת לגבש בין העובדים במגזר החרדי. סיורים בשווקים כשרים, ישיבה במסעדה כשרה ועוד כחלק מהסיור הם חלק בלתי נפרד מימי גיבוש וכיף לעובדים.
מסלולי הליכה - מסלולי הליכה שונים הם חלק בלתי נפרד מימי גיבוש וכיף, באמצעות מסלולי הליכה נחשפים לתרבויות, מקומות וסיפורים מעניינים על מקומות שונים שהם חלק ההיסטוריה והמורשת של העם היהודי.
ספורט אקסטרים - ספורט אקסטרים הכולל: בנג'י, שייט בנהר, טיפוס על קירות ועוד הם חלק חשוב ומהנה בימי גיבוש וכיף לעובדים והם מפעילים את העובדים ומעניקים להם חוויה מדהימה וכיפית וזיכרון מתוק ונעים לאורך שנים רבות.